返回列表 發帖
完全講中晒啊~~!!!!
人大了~壓力大了~煩惱又多了~真係要有個空間去喘息和發洩>.<
所以我地先咁需要去下旅行~ ^^但去完旅行返到香港o的壓力又即刻返晒嚟)
但真係要好多謝五月天除了比我地有空間去喘息和發洩化之外~仲會比我好多力量我地~去繼續加油~振作!!!!

TOP

今年有幸睇2 場... 往年一定會睇一場最貴.. 其他任何價錢都得..
但今年無力感好重.. 只靠朋友搶到門票再預我一份.. 以為自己對五位熱情減退... 畢竟人大.. 體力不繼.. 唔可以捱夜喇... 年年演唱會都過11點半,, 回家都12點半..
27號那場.. 音樂一起... 好彩仲識彈起.. 只係畀後面拍一下.. 叫坐低. 我回佢一句"我唔坐, 你企喇..." 無等反應就繼續投入... 一到TALKING... 慢歌.. 就坐下.. 因為心怕後再拍我.. 再無以前狂叫.. 狂嗌.. 只係望實台上5 位一舉一動..
朋友們都超投入..
31號那場.. 感覺更回來.. 因為已知後面都是瘋子.. 所以豪不顧慮... 盡力跳跳跳.. 跟著歌揮螢光棒.. 做出所有對應動作... 今場連慢歌TALKING 都不懂坐.. 彷彿回到10 年前第一次看一樣... 不過睇完就大鑊喇.. 我做咩嚟.. 係咪跑個半馬... 咁攰o既... 即時諗.. 「想瘦身, 睇五月天喇.. 」

同學們.. 一齊同大叔繼續跳跳跳.. 唱唱唱.. 瘋狂到日出..

TOP

想起剛剛加入五月天個陣係2005年,個陣係中一!
個陣無乜零用錢,每次都盡量買最平,只求係可以入場就ok!
以家慢慢開始大個,開始做兼職,就慢慢買最貴嘅門票,畢竟我之前都未睇過甘前
以前最初只有兩個女仔一齊睇,以家我身邊好多朋友都俾我影響到成為五迷,然後一齊排隊,一齊睇,一齊high!真係無諗過自己會甘瘋狂
真係好感謝五月天寫左甘多歌,係唔同嘅時期一直陪住我地成長!
今次睇五月天真係有好大嘅感觸,尤其531同532啊信係戇人嘅talking ,真係淚崩了!
期待下年,下下年,下下下年,更多嘅五月之約
你是誰,叫我狂戀!教我勇敢的挑戰全世界!

TOP

可能平時返工都係企開嘅關係,企幾粒鐘都仲ok, 不過舉左成晩螢光棒,第二日對手好痛 ! 但值得,五月之約,—年得—次,唔參加會後悔!

TOP

回復 21# carcar226


  「  所以我地先咁需要去下旅行~ ^^但去完旅行返到香港o的壓力又即刻返晒嚟」
無錯!!!!如果無咁多時間離開香港,睇演唱會啦,但買到飛既機會可能比拎到假既機會仲難XD

TOP

回復 22# JenniFer.Yan945


    「想瘦身, 睇五月天喇.. 」
我以前都係咁諗XD
睇五月致演唱會又唱又跳,出完左係出晒一身汗,成年運動量咁(根本就自己唔做運動XD)

TOP

回復 14# Ssnake


同感同感
以前慢歌時,會跟唱。
現在慢歌時,連熒光棒也不想搖了,因為好想靜靜地品嚐,慢慢感受。

TOP

「企少左,坐多左」
十級同意!!!!!!!!

仲有呢幾年發現到好多歌都改左曲風
最明顯ge例子係「倔強」
我覺得除左因為隨住歲月過去
五月天對歌曲ge演繹唔同左外
某程度上係五月天都老啦
D歌唔可以下下太激
就好似「知足」咁... 前年最尾個句會飆高音
但今年可能因為唱太多場,冇飆了

除左呢d我仲覺得大家嗌encore ge聲細左同埋好就放棄唔嗌
就好似例行公事咁
可能因為大家都知係「假encore」吧
不過座位個到我有少少唔同意=P
始終會想試下坐唔同角度
暫時多數都係380 580 視野
有機會都想試下跑道旁xp
or 控制台下(正面後排都冇所謂)
不過前題係... 買到飛之餘仲有得揀先算啦T__T
呢d完全係內部位=(
有些事情還不做
你的理由會是什麼?

TOP

很有同感呀!!
「我地企少左, 坐多左。五月天佢地好似都係, 多左坐」
以前真係會成場企,但依家跳1,2首就要『挨』下
仲要坐底飲水>_<

另一個改變最大應該係佢唱嘅曲目。
以前會將快歌group 埋一組唱,
但今年就比較混雜,
特別係『將軍令』+『入陣曲』之後係『我不願 讓你一個人』
個轉變個人應為有啲急
可難入到情緒。

但無論如何
我都覺得做香港歌迷好幸福
由其31/5阿信講嗰番說話
就明白香港五迷真係好幸福 <3 < 不是錢錢喔~

然後呢,一起走吧~

TOP

大家都一齊在變老了 T^T
他們都已經40多了
其實一想到這裡就會好心痛
雖然說要一齊把螢光棒變成拐杖
但一幻想到他們變成老伯伯的樣子
心就會酸酸的
可以不要變老嗎?
時間可以走慢一點嗎?
讓盛夏去貪玩 把殘酷的未來 狂放到光年外

TOP

回復 29# lovingashin


    今年同兩個新朋友入場
佢地都覺得好正,好鐘意
其中一個都話同你諗法一樣,話「點解啲歌次序咁怪既,唱梗快歌,hogh梗,但又即刻接慢歌XD」

TOP

其實能跟他們一起變老, 覺得很幸福

TOP

同學我係同你好似
又係參與左8年演唱會(但愛上五月天係9年)...其實年年都feel到體力一之比一次低LOL
今年真係坐多左好多...有下仲要覺得佢地太快出黎encore, 我仲想坐多陣..哈哈哈!!!

心情既轉變亦到因為年紀大左好唔同
以前會希望場場都參與到, 入場high住唱high住嗌
到依家(可能係因為太難買飛LOL)入到場就OK,
默默睇住呢5個人, 靜靜聽住佢地既歌
唔會好似以前咁喊到豬頭, 頂多係某幾首歌回憶湧現鼻酸酸流兩滴
覺得過去左既野睇番就只係一個經歷, 就好似一顆蘋果所講既

出年係我認識佢地既第10年, 咁樣就10年
我就真係由青春期到就黎後青春期
講真, 我人生入面都未試過中意一件事或者一個人咁耐
冇佢地唔會有今日既我, 我睇清楚自己想要既人生
所以一句多謝五月天永遠都唔足夠表達我既感激

TOP

感覺是跟他們一起長大了, 默契也愈來愈好了
天空不斷黑了又亮.亮了又黑.
那光陰蒼海桑田遠走高飛再沒力氣追.

TOP

同感啊!
想兩年前,我都企足成晚,到高雄跨年,連排隊計企足6個鐘,都冇尋晚企咗一陣咁攰; 人想唔認老都唔得,你嘅身體會話你知。尋晚出盡力又叫又跳,今日返工有d魂不附體。
果晚想到主唱大人話17年後再約大家同冠佑慶祝60大壽,我就諗,我到時仲有冇呢個精力叫同跳呢?不過到時可能全部歌都會重新編曲,改行南美風,很慵懶的那種
你的笑容,我一定 很寶貝,從以前到永遠

TOP

原來都有同學有依個感覺,我以為只有自己係咁,真的,年紀大左,睇演唱會的心境都有改變,今年都無全程企起身,只係隨感覺想起身唱先起身,而且都睇得出佢地五個人無之前咁跳跳翟,大家的青春都共同流走

TOP

回復  lovingashin


    今年同兩個新朋友入場
佢地都覺得好正,好鐘意
其中一個都話同你諗法一樣,話「 ...
sze_rah 發表於 2016-6-2 20:02



    你跟他說:「舊時後生跳足半個鐘咖XDDDD」

TOP

人長大了, 身體機能也改變了

以往的...
(1) , 或者其他快歌會跳足整首歌
現在...只跳五, 六下就休息一下
...
Ssnake 發表於 2016-6-2 14:00



    跟同學完全一樣! 慢歌都靜靜的聽著,揮動熒光棒也沒有,只是見著舞台。
今年有幸在到伸延台,但他們走過來的時候也只是看望他們。有一場是伸延台盡頭附近,自己也懶得衝上前。

我們跟五月天都成長了,老了。哈哈
(⁰⊖⁰ )

TOP

十年的五月之約終於都完結了,我有幸跟足他們九年,跟著他們的腳步一起變老,以前最多看五場,跳足五場,叫足五場都無問題,最多之後失聲幾天,但今天只託朋友買到一場飛,體力只夠企足半場,叫咗半場,回到家好像得番半條命,幸好第二天不用上班,我睡到下午2點先醒,但醒後手腳酸痛,但心靈充滿力量

TOP

很有同感呀!!
「我地企少左, 坐多左。五月天佢地好似都係, 多左坐」
以前真係會成場企,但依家跳1,2首就 ...
lovingashin 發表於 2016-6-2 19:48



    我都覺得『將軍令』+『入陣曲』之後接『我不願 讓你一個人』好怪,中間可以間多首輕快D,先入咁深情o既歌

TOP

返回列表